UA

Notícies i esdeveniments

Notícies 2019

El rector de la Universitat d'Alacant rep l'equip de voleibol de platja
06.11.2019
El rector de la Universitat d’Alacant, Manuel Palomar, ha rebut aquest matí en el despatx rectoral l’equip universitari de voleibol de platja en un acte que ha servit de balanç de la temporada passada i en el qual els representants de l’equip han departit amb el rector sobre la disciplina que practiquen, sobre la seua formació i sobre les necessitats que requereix la combinació d’estudis acadèmics i la competició d’elit.
Més informació

Les revistes científiques de la UA recullen el segell de qualitat de la FECYT
10.09.2019
Les revistes científiques publicades en la Universitat d’Alacant han rebut el segell de qualitat que concedeix la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT).
Més informació

El director del GICAFD, membre del consell editorial de la revista IJRSS
03.07.2019
El director del GICAFD, José Antonio Pérez Turpín, nuevo miembro del Consejo Editorial de la revista International Journal of Racket Sports Science
Més informació

Vuit revistes científiques publicades en la Universitat d'Alacant (entre elles, JHSE) aconsegueixen el segell de qualitat de la FECYT
16.05.2019
El segell és un reconeixement atorgat per la FECYT per un període de tres anys des de la resolució definitiva de la convocatòria corresponent, període després del qual les revistes a les quals venç la vigència del segell de qualitat que han rebut són convocades novament per a optar-ne a la renovació.

Compartir en...Compartir en Facebook Compartir en Twitter

Grup d'Investigació en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport (GICAFD)

Departament de Didàctica General i Didàctiques Específiques
Facultat d'Educació