L'empresa Kinetic Performance signa un conveni per a la professionalització dels serveis a esportistes a Villena

Alacant. Dimecres, 7 d'octubre de 2015

L’Ajuntament de Villena, a través de la Fundació Esportiva Municipal, ha tancat aquest matí un conveni de col·laboració amb l’empresa Kinetic Performance, sorgida del Grup d’Investigació de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport (GICAFD) de la Universitat d’Alacant, per a permetre establir una seu en el municipi amb l’objectiu que qualsevol esportista o club esportiu amateur puga gaudir d’anàlisi, seguiment i mesuraments professionals en la pràctica esportiva.

El conveni entre el MI Ajuntament de Villena i Kinetic Performance permetrà a l’empresa establida en el Parc Tecnològic d’Alacant oferir els seus serveis amb una seu fixa en les instal·lacions del poliesportiu municipal. El director d’aquesta seu serà l’investigador villener Alfonso Penichet mentre que el coordinador del centre serà el també villener Toni Silva.

“Aquest acord permet acostar a l’esportista local la millora del seu rendiment i eficàcia i el coneixement exhaustiu del seu cos i les seues limitacions” ha indicat l’alcalde Francisco Javier Esquembre qui a més ha declarat que “és important que els esportistes de Villena puguen desenvolupar aquests serveis professionals sense necessitat de desplaçar-se fora de la ciutat”.

Per la seua banda el regidor d’Esports Luis Pardo ha destacat “l’enorme afició per la pràctica de l’esport que hi ha actualment en la nostra ciutat” i ha confirmat el suport a aquesta iniciativa dirigida a equips, esportistes i públic en general amb preus molt accessibles i ho ha qualificat com “un pas molt important en l’esport de la nostra ciutat”.

La seu de Kinetic Performance a Villena obrirà a més un termini per a la presentació de currículums a professionals de la ciutat relacionats amb el món de la pràctica esportiva, fisioteràpia, nutrició... El president d’aquesta empresa ha volgut recordar que aquesta entitat “naix del Parc Tecnològic de la Universitat d’Alacant ja que els investigadors no podíem deixar al marge que en els últims anys s’ha passat d’una societat sedentària a una societat activa que practica esport a tots els nivells”.

El conveni té una durada de dos anys renovables i la sol·licitud d’aquests serveis tindrà descomptes per als socis de la targeta FDM. “Portem la ciència de l’esport d’una forma assequible perquè tots els equips i esportistes puguen comptar amb nosaltres” ha indicat Penichet.

El pròxim dimecres 14 d’octubre a partir de les 20:00 hores hi haurà una presentació pública i oberta a la Casa de Cultura del projecte que Kinetic Performance farà a Villena. Estan convidats els clubs esportius, i també el públic en general. “Aquest acord ha sigut una aspiració de professionalització de l’esport local” ha sentenciat Esquembre.

Villena

Instants de la signatura del conveni de col·laboració